Family meal

Dragi moji, hvala onima koji su mi slali domaće zadatke, samo tako nastavite. Nadam se da ste pratili časove na RTS2, evo i linkova na kojima možete opet da pogledate, ako vam treba.

Čas od četvrtka

Čas od ponedeljka (06.04.2020.)

U četvrtak i danas je nastavnica pričala o hrani... Vi ćete za domaći da mi nacrtate mapu uma, onako kako je nastavnica rekla. Znači u sredinu nacrtate oblačić u kom će pisati Food, hrana, a u okolne oblačiće treba da napišete što više reči vezanih za hranu, bilo da je to voće, povrće, neka jela... Šta god se setite. Možete da koristite udžbenik. Na kraju udžbenika, imate hranu i piće, setite se kada smo radili ljubimce, na kraju knjige sam vam dala slike koje ste trebali da nacrtate u svoje sveske. To je na 84. strani, Unit 6. Tu možete da nađete kako se piše hrana. Na mapu uma možete da mi stavite i piće. U toku nedelje ću vam se javiti još jednom da bih vam dala zadatak vezan za sat, to moramo dobro da naučimo. Očekujem vaše mape u ponedeljak!

Pozdrav

Коментари

Популарни постови са овог блога

Conditionals

Zaključne ocene