My body

Nadam se da ste pratili časove na RTS2, a ko nije, može da pogleda na narednim linkovima
My body
My body 2
U našim udžbenicima, lekcija My Body je lekcija broj 7. Još uvek nećemo raditi u udžbenicima, ali vi imate zadatak da mi nacrtate a monster, čudovište, onako kako je rekla nastavnica na času. Ja ću vam napisati uputstva, onako kako je ona rekla, a vi ćete za sledeći ponedeljak da mi nacrtate i pošaljete 😀 Ovako:
 Draw a silly monster.
It's got a big head.
It's got two red ears.
It's got three eyes. It's got three blue eyes. 
It's got a big mouth.
The head is green.
It hasn't got a body.
But it has got two arms and two hands with four fingers.
Colour the arms in green and hand in yellow.
It has got two short legs and two feet with three toes on each leg.
Colour the legs in green and colour feet and toes in orange.

Zatim, dala vam je domaći da dopunite rečenice sa HAVE ili HAS. Ne znam da li ste stigli svi da prepišete rečenice, ja jesam, tako da ću vam ih napisati, vi prepišite u svoje sveske i uradite pa mi pošaljite zajedno sa monster.
I _________________ not got a cat.
You _____________ got a drum.
He ____________ not got a ball.
She _____________ got a dog.
It __________ got a sports.
We _________ not got hats.
They _________ got wings.

Ono što ja želim da uradite za mene, to je da mi rešite naredne dve slike.

Na ovoj slici, trebate vi da mi nacrtate satnicu i da napišete koliko je sati, znači, sami birate koliko je sati.

A na ovoj imate dva zadatka. U prvom, treba da povežete brojeve sa rečima, a u drugom da izračunate zadatak i da napišete u osmosmerku. 

Zapamtite, imate nedelju dana, nemojte da žurite...

Srećno i pozdrav!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Conditionals

Zaključne ocene